Tuesday, January 18, 2011

Laksa Pahang

Pnh ke dgr Laksa Pahang??? Xpnh?? Apa daaa...

Sebenarnya aku pun baru tau gak... tu pun sbb opismate aku, dek yana bwk masa portluck raya ritu.. klu x, haram jadah aku xtau.. sbbkan teringin nk mkan lg laksa tu, aku ngn wawa berpakat nk suruh dek yana masak lg.. tp kos sume kami tanggung ler.. sbb klu kami yg msak, jd laksa lain kang.. cmnilah rupenyer kawan2 laksa tu..


Laksa ni kuah ngn bhn2 die ala2 mcm laksam tu... cume mi die jelah yg lain..cm dlm gmbr ni dek yana guna pasta, ikutkan die kene guna mi lidi ke laksa lidi ke apa ntah.. aku pun xtau rupe mcmana mi die.. kt kl ni susah nk jumpa, klu org pntai timur tu tau lah agaknya..

Kenyang ler perut kami pg tu.. buat kije pun dh jadi malas, ngntuk sbb byk mkn.. huhuhuhu
tmbh lg sekilo lemak kt bdan..

No comments:

Post a Comment