Saturday, January 22, 2011

Gmbar lama..

Saje je letak gmbr2 masa aku kecik ni... buat tatapan diri sendiri ngn kengkawan..

TaaaDaaaa!!!!Masa baby rmbut aku cam trojen skit. Sbb kata cikgu sains aku dulu, klu baby lmbt kuar dr perut mmg rmbutnya gitu.. Aku mmg lewat kuar dr perut mak aku, patutnya bln 9 tp bln 11 baru aku kuar. Tu pun mak aku yg gi sndiri klinik sbb x larat nk bwk aku dlm perut lagi..
Sblum tu mak aku mmg dh gi klinik masa dh ckup 9bln tp nurse halau mak aku balik sbb die kata xde tnda2 lg n' kata mak aku slh kire. Mak aku kata aku ni budak degil sbb kt perut lg degil nk kuar.. huhuhuhuhuu...

Kecik2 dh tembam, dh besar pun tembam lgi..















Masa ni mak aku slalu ckp aku anak cina.. time aku tgk gambr ni ms aku kecik, aku mesti nangis.. saje je mak aku nyakat aku.

Ni masa drjah satu kot, xpun darjah dua.. ikut kakak aku gi open house kt umah kwn die..
Cam comel je aku buat muke cmtu.. dh besar ni klu buat mcmtu comel tak??? Ahaks!!

gambr dh tua xyah le letak kot. korg dh tau rupe aku.. tp aku letak gak lah.. biar korg tenung gambr aku lama2, pastu x tido mlm.. hahahaaaahaahaha

Jgn tgk lama2, nnti aku malu...

No comments:

Post a Comment