Saturday, October 1, 2011

E~Day 3rd JuLY2010




Tak ku sangka mulai detik itu, aku telah menjadi tunangan orang.. Rasa tak percya pun ada sbb bg aku sume berlaku dlm sekelip mata

Yelah..mcm2 org aku dh kenal sblum tunangku ni.. kdg2 rasa dh give up pun ada.. tp tulah org kata manusia ni dijadikan berp asangan, lambat laun kite akan berjumpe jodoh kita..
Mcmana aku kenal dgn tuna ngku?? Sebenarnya kakak ipar aku yg perkenalkn kami, dialh yg menjdi dalang dlm ini crita.. hahahaha.. mula2 tu aku malu gak smpi org terpksa carikan jodoh tuk aku, rasa nk nangis pun ada sbb mstu aku tgh berkwn dgn seseorg.. Tp aku bersikap rasional lps tu. Orang suh kwan je kenal bkn suh trus kawin pun.. huhuhuhu

kami pun berkenalan, sms, mms, kuar jenjalan & mengenali diri msg2..Hubgn kami tetiba senyap seketika disbbkn kead aan kesihatn ayah die.. katanya die xnk pikir soal kawin lg mstu.. aku redha dgn keputusannya lgpun ms tu aku pun bknlhh btul2 serius dgnnya.. Smpai lh sa tu ms, tetiba die hubngi aku semula dan mengajak ku kluar... dan xlama slps tu die melamar ku di telepon.. terkejut pun ada, keliru, serba salah takut aku tersilap wat keputusan.. Akhirnya Allah bukakan mata & pintu hati aku tuk menerimanya... ternyata aku tdk silap membuat keputusan.. Aku rasa bersyukur mengenalinya.. Akhirnya pd 3 JuLy 10 kami ditunangkan...

No comments:

Post a Comment