Saturday, December 10, 2011

WEDDING PREPARATIONS


Cer tgk kt blah tepi kanan tu! Nampak apa? Saat bahagia aku tu tinggal sebulan lbh je kan...
Tapi preparation aku mcm ada yg x lengkap jer.. Kdg2 aku rasa mcm rileks je aku ni. Risau gak dgn keadaan aku yg rileks ni.. Sebenarnya bukan apa, aku lbih byk serahkan kt family tuk buat keputusan. Aku malas nk masuk campur sbb nnti byk sgt mulut yg komen itu ini.. jadi aku serahkan kt diorg buat keputusan wpun aku yg nak kahwin..huhuhuhuhu

So, meh tgk checklist apa lagi yg perlu/dah disettle: -
  • Kursus kahwin done
  • pejabat agama - tok kadi/borang nikah done
  • - tempat nikah, waktu done
  • catering - menu done
  • - payment 90%balance
  • - dll (tema, permit, date pasang) in progress
  • mak andam - payment bal paymnt
  • - baju in progress (wait 4 fitting)
  • Pelamin done
  • kad kahwin in progress
  • Doorgift ajon & acik yg handle
  • PA System still searching for best price
  • Kompang tgh pikir nk ke xnak
  • Bunga pahar acik handle
  • hantaran kahwin tgh blur
  • pengapit xde volunteer
  • Photographer done
So far ni je kot. ada ke tertinggal kt ceklist ni?? Hopefully sume nya berjalan lancar. Berdebar nk tunggu majlis, takut ada yg xkena @ terlupa..


No comments:

Post a Comment